آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

قلبی دارم خسته از تپیدن

مــــی گن ســـــاده ام ....!

مـــی گن "تــــو" منو با یـه نــگــاه ....

یـه لبـــــخـنـــد ....

بــه بــازی گرفتی ....!

مــــــی گن همه ی تـــرفنــدهـــات ، شـــیطنـــتونی هــــات ....

کلارفتارت رومن نمیفهمم،

میگن من ســــاده ام ....!

اما مــــــــن فـــــقــــــط تورو دوســـتـــــت دارم ....،

همیـــــــــن!

اونا ایــــن رو نمـــــــیفــــهمن....!!

بذار بگن من ساده ام،بیخیال

امروزتواین هوای گرفته دلم یه سفرمیخواد...

سفر به یه جای دنج،

که فقط من باشم و "تو"...

"تو"باشی ویه عالمه حرف برای گفتن...

من باشم ویه عالمه صبوری برای شنیدن.

یاحق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:, ] [ 14:1 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 811
بازدید دیروز : 216
بازدید هفته : 1036
بازدید ماه : 1027
بازدید کل : 71708
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush